omstart!

nu kommer jag och Olivia starta om bloggen. men alla inlägg blir kvar. jag ska FÖRSÖKA göra MINST ett inlägg varje dag! De kommer bli mycket uppdatering nu när jag kommer rida mezcal typ varje dag sen ta hand om trollvar. red mezcal i lördags och i söndags. i lördags va han hur trött som helst! han orkade nästan inte lyfta hovarna. man hörde hur han skrapade dom ibland. han blev en rädd för en sak och de va en släpvagn. men gjoree inte så stor sak av de utan bara lät han titta och sen gick han på. så vi skrittade 30 min i byn. och i söndags så skrittade vi en längre bit i byn typ 45 min. han va lite piggare men inte så pigg som han brukar vara. idag va de en ridlektion som stod på schemat. Fick rida mia (hästen från grällsta om ni minns ;)). de gick bra. hon va inte så framåt i skritt å trav men i galoppen så va de full fart, kunde nästan få galopp från stillastående. så bra har hon aldrig varit :). imorgon åker jag till mezcal och rider igen. om någon dag börjar vi travar lite :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0