gårdagens pass!

igår så red jag på hockeyplan. Wow säger jag bara! Vart kom den underbara hästen ifrån?
Han va fin i både skritt, trav och galopp. Eftersom att han var så snäll så körde jag tempoökningar i skritt och trav. På kortsidorna så samlade jag han så mycket som möjligt och på långsidorna så ökade jag på så mycket som möjligt. Han va väldigt arbetsvillig! :D. Och snart ska han skos om, han är hur halskodd som helst! galoppen tog jag i en volt. Hur rund och rund som helst. sen travade jag av han i båda varven sen red vi hem och släppte in alla hästar, packade höpåsar, fixade mat till kaninerna och pratade lite med agnetha. och hennes hund hälmer är ju för go!! :')
 
hälmer!!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0