Schema hästarna

Då får jag göra ett schema på hästarna för ca en vecka framåt!

Oliver:
Fredag: (igår) Barbacka tur, mycket galopp och klättring, Jag red.
Lördag: Dressyr ut, mycket galopp-samling.
Söndag: Ökad trav träning.
Måndag: Program träning
Tisdag: Vila
Onsdag: Terräng hoppnings träning
Torsdag: Vila eller skritt tur
Fredag: Uteritt
Lördag: Banhoppnings träning
 
Obelix:
Fredag: (igår) Vila
Lördag: Barbacka uteritt.
Söndag: Dressyr på ängarna
Måndag: skritt tur
Tisdag: vila
Onsdag: Terräng hoppnings träning
Torsdag: vila eller skritt tur
Fredag: uteritt
Lördag: Hoppning
 
Virre:
Fredag: (igår) Långtur
Lördag: Långtur
Söndag: kommer hem från långturen
Måndag: Vila 
Tisdag: Vila
Onsdag: skritt tur
Torsdag: vila
Fredag: promenad
Lördag: skritt tur
 
Stina:
Fredag: (igår) Barbacka uteritt mycket galopp
Lördag: vila? 
Söndag: uteritt
Måndag: uteritt
Tisdag: vila
Onsdag: -
Torsdag:vila
Fredag: -
Lördag:uteritt
 
Alfons:
Fredag: (igår) vila
Lördag: vila
Söndag: promenad
Måndag: trickträning
Tisdag: promenad
Onsdag: ridtur
Torsdag: vila
Fredag: trickträning
Lördag: promenad
 
Flisa:
Fredag: (igår) -
Lördag: -
Söndag: -
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: -  
Torsdag: -
Fredag: - 
Lördag: -
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tar du hand om alla hästar själv? Skriver du tränings schema själv eller får du hjälp av någon annan? Svara gärna i ett inlägg :D MvH Hanna

Svar: Nej inte alla, men jag brukar se till att motionera dom jag hinner med, så ibland är det jag som sköter "schemorna" åt dom :) Jag kan skriva i ett inlägg ikväll! :)
teamnordsvensk.blogg.se

2013-08-10 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0