ondska, ren jävla ondska..

okej, idag kommer det att bli ett tråkigare inlägg.. jo de är så här, mezcal och hans ägare har gått omkull när dom varit ute på en ridtur så agnetha har brutit foten, vet ej hur det är med mezcal.. men han brukar oftast klara sig när de gäller olyckor så jag hoppas han har gjort de även denna gång. Unghästen i de stallet, Foxie. Hon har fått kolik, vilket är extremt tråkigt. Och sist så har spirit blivit sparkad av april (unghästens mamma) på benet så han inte kan gå över, så jag kan ju räkna med att jag inte kommer få rida mezcal på ganska många veckor :(. saknar han så jäkla extremt mycket att jag spricker snart.. Ska nog se om jag kan komma och hälsa på han ikv eller nå. usch, hoppas alla hästar och ryttare blir friska så snart som möjligt. Jag och mezcal va ju också med om en liten olycka i somras, men jag känner inget efter de som tur va!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0