ojojojojoj!

har nästan glömt bloggen :s! inte okej! jag har inte ridit på typ 1 vecka.. vet inte varför, har bara blivit så :/. ska rida mezcal nån dag nu snart, agnetha ska hjälpa mig att berätta och visa hur jag ska rida mezcal. För någon dag sedan åkt jag och hälsa på han. hihi, gulleplutten han är! han spetsade öronen och höjde huvudet när jag kom in i stallet, dom va inne i stallet just då för att helena hade med någon liten tjej som ville titta på djuren. han va så myyysig! Sen tittade jag på den nya kaninen, en grå hermelin tror jag de va, men namn vet jag inte ;).. och kattungarna, åå herregu va söta dom va! 5 små söta kattungar sprang runt där och lekte och myste. Sen hndvalpen helmer får vi inte glömma! :')

/Linnea


den gula gulleplutten helmer :')


och min fina vän mezcal i ful vinterpäls och en stor fläck på käken... men söt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0