I sverige igen!

Hej på er, nu är jag i sverige igen, eller ja, jag landade vid 2 inatt ( svensk tid) vilket motsvarar 3 turkisk tid. Har fått sovit ut riktigt, men är inte hemma än. Är fortfarande i stockholm och åker i morgon bitti/förmiddag. Senare idag kommer det bild på det jag köpt, kommer bli awesome! :) 
 
Oliver har fått en liten vila nu, och ska börja sättas igång igen i morgon. Först ska jag sko om honom så han har nya fräscha dojjor och sen ska han få prova nya pannbandet han fick av marica!  
Sen blir det en lite kickoff träning för honom, vi börjar träna på det han har lätt för, (sidvärts, hörnpasseringar osv) 
och avslutar passet med lite byten på medellinjen. Ska kolla om jag kan få någon att filma/ta kort :) 
 
Virre har varit på dragspelsstämma i järpliden och ska få komma ut och gå som handhäst med Oliver någon dag så han får sträcka på benen (dom körde 10 mil).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0