Gårdagens Oliver

Lika underbar som vanligt, men denna gång hade han SÅNT JÄVLA GO! red honom på kapsonen och stången och jobbade väldigt mycket lösgjort i början, han blev mjuk och fin i sidorna och lätt på handen. Satte lite tryck i honom och wow, då kom min drömhäst fram igen! PÅ bilderna i inlägget nedanför jobbade jag bara avslappnat med honom men igår var han redan så lugn och fin från början. 
 
I slutet av ridturen ( red ut) så travade han med den önskade kadensen. Inte mycket, men den finns där! Ska få det på film någon dag. Oliver får ett stort plus av mig för sina gångarter! Oooch så fina! Skritten är lång och vägvinnande o avslappnad, traven är svslappnad men med power och höga benlyft, galoppen behövs tränas upp lite innan jag kan lämna någon kommentar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0